piątek, 17 października 2014

Konkurs/Szafa.pl

POST z konkursem! ;)

Dostałam zaproszenie do akcji na szafa.pl pt. ''blogerki wietrzą szafę'' i w związku z tym mam dla Was konkurs! Gdzie do wygrania są dwie torby, torebki (na ramię, przez ramię) foto niżej.



 Torebki nie dostępne w sprzedaży!:)

Zasady KONKURSU:

1) polub funpage Syllvianna! - TUTAJ!:)
2) udostępnij wpis o konkursie na swojej tablicy 
3) w komentarzu pod wpisem na fb napisz: "biorę udział"

Czas trwania konkursu: od dziś, tj. 17.10.2014 - 31.10.2014 r. 
Wyniki zostaną ogłoszone 2 listopada 2014 r.

Życzę POWODZENIA i dobrej zabawy!;)











1 komentarz:

  1. świetna akcja niestety ja z niej nie skorzystałam :( Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za każdy komentarz
- który jest dla mnie bardzo ważny!
I za to że jest was coraz więcej co mnie ogromnie cieszy i motywuje!


Komentarze wulgarne i dotyczące osobistego życia nie będą akceptowane.